jag gör aldrig inlägg, ja har aldrig dator.




bara för att jag har tråkigt.

Svara? (a)

1.Var träffades vi första gången?
2.Vad tror du mitt andranamn är?
3.Hur länge har du känt mig?
4.Hur väl känner du mig?
5.Det roligaste jag sagt till dig?
6.När du såg mig, var vad ditt första intryck?
7.Dricker jag helst?
8.Äter jag helst?
9.Har du någonsin varit kär i mig?
10.Skulle du kunna pussa mig?
11.Vad är en av mina favorit sysselsättningar?
12.Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
13.Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
14.Vad är min bästa sida?
15.Är jag blyg eller framåt?
16.Skulle du kunna kalla mig rolig?
17.Är jag rebell, eller följer jag alla regler?
18.Har jag några speciella talanger?
19.Vilket är ditt bästa minne med mig?
20.Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Kommentarer
Postat av: linnea

söt blogg:)

2009-09-23 @ 16:49:22
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0