I'm back from turkey!

hej allihopa, flickan är tillbaka från turkiet, detta var då tredje gången jag besökte turkiet och jag har haft det allmänt bra och har fått mig en solbränna som är snygg.
första kvällen sög.. vi hade fått ett skitdåligt rum, men vi fick byta.. rummet vi hade från början så var det ena fönstret mindre än en halv datorskärm.. och det andra dög... vi hade ingen balkong och rummet låg breve ett maskinrum.. plus att kylskåpet stod upp och ner och toalettdörren gick i baklås.. osv.. och både tvn och luftkonditioneringen var trasiga.. och så.. men sen fick vi byta och då vart allt bra! jag har badat,solat,varit på Hamam, badat i lera, åkt båt, varit på turkisk afton, och det var inte bara kvinnliga magdansare, utan även 2 manliga... SÅ HETA ändå. hahha underbart.
jag bodde på all inclusive hotellet Royal Palm i Alanya, turkiet. och det var nice.. hotellet var rätt så bra, men en gång så fastnade vi i hissen, det blev strömavbrott.. och sen så var jag nära på att klämma mig typ tusen gånger i hissdörren.. men annars så blev veckan lyckad! jag har saknat er alla!
och jag har såklart shoppat, bland annat 2 addidasjackor , en handväska ( svart / playboy ) armband, osv! sjukt nice, :D
hoppas ni haft det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0