Lite om ikväll

Först typ så när vi kom fram med färjan så fick vi typ en rundtur med en tråkig människa som hette typ något, ludwig kanske.. Han var läskig. Sen fick vi bädda i ordning och packa upp. Och sen var med middag,vi åt pizza. Sen så drog vi och hade allmänt kul. Och sen så spelade vi blåsfisk,jag förlorade och fick ta jonte på rumpan. Sen drog vi på oss våra badkläder för ett dopp i havet, och sen så bastade vi och Sen så strulade amanda (http://www.afterglow.blogg.se )och kevin. Alla blev förvånade. Haha allmänt sött.. Sen var det kvällsfika. Sen hade vi det mys. Sen så typ gick vi på en promenad och typ åkte dragbrygga.. Och Sen tog jag några fina bilder med min mobil typ. Ni ska få se dom sen. Det har hänt saker på ön ikväll,saker ni inte får veta. ;-) det som händer på ön. Stannar på ön. Ha det bra puss<3 Nu ska jag dra och Chilla typp.. Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0