Paddla

Ey folket, det ägde att paddla! Jag var lite skeptisk först. Men sen upptäckte jag att det ägde. Underbart vettu, chihani var sjuk så det blev bara jag och rikki, och det ägde ändå,fast vi saknade dig amanda<3 Det ägde,Men var för lite forsar. Det måste ju gå vilt till,annars är det inte så jätte kul. Men det var trevligt att bara njuta av utsikten som var fin. Det var bara en av typ 30 båtar som föll, kevin,André och Filip sjukt sweet. Stackare! Andra saker jag gjort idag är typ Chillat i skogen,solat,badat,fikat,paddlat, och blivit Jagad av myggor. Det ägde att bada, fast det var sjukt strömt så man följde med strömen. Det ägde. Vi var 4 personer, av typ hur många som helst. Som badade! Grymt nice ! Puss. Jag blev ändå nöjd med dagen, bättre än förra året då man stekte på en cykel och vandrade i skogen, det var mycket mer fint och trevligt på vattnet. Vill göra om det. Rebecka! Du och jag är ett bra team! Vi gör om det! Ha det bra folket! Fråga om ni vill veta mer ingående om det som hänt idag! Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo, det kan vara lite påfrestande. Jaså, så ni hade fint väder? Har har det regnat hela dagen.. Bor du långt söderut eller?



Jo tack, allt är bara bra med mig. Har spenderat dagen åt att återhämta mig från den "solchock" jag fick i helgen. Man går omkring och ser ut som en kokt kräfta:S

2009-06-02 @ 22:13:16
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0