Piercing

Hej folket. Idag så gjorde jag det otänkbara,eller inte speciellt otänkbart för att vara jag, för jag har haft piercing förut,Men det gjorde jag på studio.. Och var tvungen att ta ut den. Men jag vet ändå inte hur länge denna stannar. Jag tog den idag, på håltimman, själv.. Haha det ägde. Så du har jag en piercing i nedre delen till vänster i läppen, nice. Bilder kommer;-) Nu väntar jag mest på att komma hem och invänta stormen. Just är det typ lugnet före stormen. Och snart är jag hemma och får se. Men dom lovade för ett år sen.. Och nu har jag fixat det! Önska mig lycka till mina vänner, puss Och imorgon så har jag en typ utedag med skolan, vi ska Paddla . Jag börjar se ett mönster.. Förra året piercade jag mig dagen före utedagen med skolan, och då var vi i skogen med stekande sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0