Random

Amanda fick en snopp på byxan. Hihi. Jag hade planerat att lägga upp en video på mig då jag pratar, Men det verkar som om jag inte har en dator för tillfället så ni får den sen, puss<3 Men Jadu,dagen ägde. Jag har handlat kläder och jag hittade en assöt rosa spetsklänning på gina tricot för 199 kr. Och sen köpte jag ett par jätte fina trosor att ha. Och sen köpte jag strumpbyxor som var hudfärgade att ha på examen. Det kommer att äga på festkvällen. Nu har jag likadana klänningar, en rosa och en vit. Båda är ju i spets så. Och sen i helgen så kommer jag att dra till norrbyskär och kommer bli mycket trevligt<3 Folket,ni är så sega på att kommentera typ, Ge mig några kommentarer typ, sweet <3 Ha det bra sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0