Random

Hejsan,jag har allmänt tråkigt och denna kväll är jag städat och tvättat typ. En dag i veckan minst måste man göra sådant och det suger verkligen, och typ TorktumlarN var extra seg idag och jag blev typ galen, och mitt trådlösa internet räcker inte ner till tvättstugan, för jag har typ wi-fi i mobilen så jag snyltar på typ trådlöst internet så då behöver jag inte betala från min mobilräkning. Det äger. Jag såg en ko igår. Det ägde, haha. Den gick på vägen så det blev typ kö. Sweet. Jag längtar efter min bärbara dator,det kommer att bli så sjukt nice. Kommer få en i höst ju! Underbart <3 Jag ska riktigt börja ta bloggen på allvar och typ snygga upp den och börja videoblogga! Kommer bli nice. Jag har typ lust att video blogga. Ni kanske får se någon video snart! Haha, sött eller hur. Idag så bytte jag kula på min piercing. Har en blå nu ist för svart. Men jag har en labret nu typ, Men jag ska köpa mig en ring att ha i läppen,sjukt snyggt. IMORGON SKA JAG SHOPPA MED ALLIS <3 Jag ska köpa en snygg klänning och strumpbyxor! Awesome! Du är bäst! Puss på alla, /Kikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0