19/3-09 , Italien

jag älskar italien,
jag älskar hur de ser ut, deras ansiktsdrag och deras ögon.
och hur de pratar , de måste vara det vackraste språket som finns,
och jag älskar maten, det finns inget godare. det bara smälter i munnen då jag tänker på all italiensk mat som smakar så ljuvligt.och musiken, det är så vackert.  och sen så filmerna, jag har dock inte varit italien, men man har ju sett bilder, så underbart. och jag älskar det här med maffian, kanske lite groteskt och så, jag läser gudfadern just nu och jag har sett alla filmerna, miljön och kulturen...
UNDERBART! och ja , mina framtidsplaner är att att bli antingen en sjuksköterska eller läkare på sicilien! jag håller på att poppa popcorn nu så det blir inte värdens förklaring till varför jag älskar italien, men det är nog bara så. det är sjukt underbart,. jag ska lära mig språket ! det kommer att gå så bra, jag har lånat lite från biblioteket så det kommer bli suuuperbra! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0