19/3-09 , tankar

nu ska jag bara allmänt skriva vad jag tänker på.
jag sitter i lägenheten och tänker nu på att jag snart ska flytta igen, vi har hittat en underbar lägenhet , men det är inte säkert att det blir just den. vi letar runt efter fina lägenheter , för det är så dyrt att bo där vi bor nu. jag gillar att flytta, har gjort det ganska många gånger i mitt liv, och jag gillar det, det är som en nystart. men sen är det vissa gånger, jag har nyss börjat känna mig väldigt.. bekväm i detta område , det är lugnt och jag trivs här, jag har inte bott här mer än en år ens. i april blir det så, jag har praktist taget flyttat varje år de senaste 4 åren, och då har jag hunnit bo i 4 olika städer. men nu ska jag bo i samma stad, det blir dock längre ifrån skolan som jag planerat att gå på men det gör inte så mycket, en cykeltur varje morgon gör bara bra. men det som kommer bli underbart med att flytta, om vi nu gör det är att jag kommer rensa garderoben totalt och jag ska ändra frisyr, jag har planerat att låta min riktiga hårfärg växa ut, och klippa bort resten, håret blir slitet efter att ha färgat 25 gånger , om inte mer. så då kommer jag få en kort liten söt frisyr, men jag har som helt tänkt börja om från början med håret så. sen ska jag liva upp min garderob med nya kläder. kommer bli underbart! i nästa inlägg kommer jag berätta om mina drömmar om italien, sjukt underbart!

jag har lärt mig att räkna till 10 på Italienska idag! 


                                                                                     
Italien är lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0