årets första dopp bland annat

hihihi, jag är så allmänt förkyld för igår blev det första doppet, jag var förkyld redan innan så det blev ju inte bättre av att bada, vi hade samlat folk för att fika + att det var ec träff så det var massa fina människor på stan , men ingen ville bada med mig, och jag är en spontan människa, och när jag får lust att göra något så gör jag det , och när jag sagt att jag ska göra något så gör jag det, så jag badade, :] tack alla ni människor som inte var rädda att bli blöta då ni kramade mig i kylan, speciellt du frida, du som har en så fin ljusblå klänning som fick stora mörka vattenfläckar, :] men när man väll har badat och doppat sig så är det skönt... fast det flöt runt is på vattnet, och jag fick typ '' brainfreeze'' i hela kroppen xD och jag träffade folk från lycksele jag gått låg och mellan stadiet med, eller inte i samma klass med på samma skola! åh det var så mys att träffa er igen och jag har lärt känna massa nya! 13 nummer fick jag :} det ägde.

 <-- annas bild på våra fötter :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0