bara för att jag var tvungen

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

 

1. Hur mår du idag?
en tönt som spelar counterstrike

2. Kommer du komma långt i livet?
plane ticket home

3. Hur ser dina vänner dig?
Alla som inte dansar

4. Kommer du gifta dig?
sexy

5. Vad är ditt livs themesong?
in the end

6. Vad e din livshistoria?
spiders

7. Hur är skolan för dig?
ghetto solider

8. Vad betyder mest i ditt liv?
i got erection

9. Hur kommer imorgon vara?
blah blah

10. Vad är det bästa med dina vänner?
beyond the curtain

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
fjortis

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
can i kick it ?

13. Hur är det med ditt liv?
embrace

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
somebody

15. Hur ser världen på dig?
Love game

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
try honestly

17. Vad tycker dina vänner om dig?
can't change me

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
i'm missing u

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
baby doll

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
sharp darts

21. Kommer jag nånsin ha barn?
blame

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Beautiful dirty rich

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
framtidens början

24. Vad är några tips till mig?
vi kommer igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0