En grå tisdagmorgon

Hej och godmorgon alla!<3 Tänkte skriva ett kort medelande! Idag så är jag lite mjukisbyxfjortis, haha (a) våran klass fick våra klasskläder igår, jag hade dock bara beställt byxor, så nu har jag ett par assnygga svarta mjukisbyxor,som är jätte mjuka , och så har Jag mitt namn på baken, KiKKi står det med stora vita bokstäver! Sjukt nice. Så dagens outfit är: - Kikki-byxorna - Grått linne / gina tricot. - Vit t-shirt / HM - Sjal / Monki Någon gång så man ju vara lite mjukisbyxfjortis,haha.. puss <3 Vart tog sommaren vägen? Regn bara irriterande.

Kommentarer
Postat av: amanda

skolan och så, sj? :)

2009-05-26 @ 13:51:38
URL: http://amaandaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0