hej alla!

igår så var jag på en jätte fin fransk afton, och bilder kommer att komma, dock inte just nu. men snart iaf! det var jätte mysigt och jag åt faktiskt en snigel! gott.. fast konsistensen var så sjukt obehaglig.
dagen idag har varit nice, jag hade sovmorgon, och jag slutade tidigare.. det ägde, :D
och kvällen kommer bli sååå sjukt nice.. efter som jag taggar skumdisco med rebecka, och de andra som kommer att dyka upp, men iaf nu väntar jag på att hon ska komma.. så vi ska dra på stan ett tag sen äta god mat sen fixa oss! Och vi skaaa fotaa, kommer bli såå awesome! underbart <3 puss allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vi har ingen aning, vi bara gissade massor och tillslut vart de sådär ;D haha

2009-05-29 @ 20:50:57
Postat av: Anonym

du vi har ingen aning, vi bara gissade massor och tillslut vart de sådär ;D haha

2009-05-29 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0