hej hopp!

helgen var såååå nice, med sol, lite bad , folk och grillat! underbart som fan! :D
men nu så sitter jag och ska försöka fixa in mina bilder, men det verkar inte fungera, men ni får nog vänta en stund till , men den som väntar på något gott..

puss alla! :D

jag bara ääälskar solen, den bästa tiden på året är när det är sol... vad är din bästa årstid?
jag är glad nu , för jag har fått färg. och det är så nice, men inte mycket, men lite iaf, och jag ska fortsätta att steka, och steka och steka.. yeah, you know..  för jag ska bli brun, kanske lady gaga brun eller...? haha, men brun ska jag bli iaf! och det kommer bli såååå nice! :D det jag hatar med sommaren, är att man blir så fattig. jag har lagt ut pengar på glass,milkshake och en massa annat onyttigt. men jag ska skärpa mig, man måste ju vara sommarsnygg på beachen! underbaaaart.. jag ska snart sätta mig på balkongen och chilla tror jag, fast ska fixa med bilder först! ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0