Hejhopp


 Små söta svarta md en liten rosett, 299:- Billigt och sött.

hittade ett par sjukt söta skor, som ni ser där uppe, minns dock inte vart jag köpt dem, men jag har iaf planerat att ha dem på skolavslutningen, + en übersöt vit spetsklänning.. ska fixa bild på den sen ! och jag har dålig fantasi som vanligt, men det jag går runt och funderar på är att skolan snart är slut, seriöst... vet du hur fort detta år har gått, asså hela nian, det känns som mi började nyss, och sen så en annan sak man fastnar på... hur fort något kan ändras...jag har förändras sjukt mycket, både när det gäller smink.. kläder.. musik.. iaf under högstadietiden.. det jag är nu, vet som inte vad man ska kalla det, men det är iaf bättre än förr när jag hade min svarta period i livet, hahah. jag ångrar verkligen att jag klippte av mitt långa hår som var  ljusbrunt med blonda slingor och lockar, och färgade det svart. men nu har jag skippat det svarta, och för rätt så länge sen , nu har jag brunt, och ska göra slingor så fort jag får längre hår och det röda går ut ur håret, för jag har haft rött hår med.  lämnat det spåret typ. man vill ju inte bara vara svart och dyster , och jag har ju som ändrat stil. jag har som tagit bort mina färgade jeans, och mina gamla tröjor.. Det är lite sweet, och jag kommer inhandla massa snygga kläder så fort jag får pengar. och det första som kommer hamna i min garderob om jag hittar ett par riktigt snygga är ett par jeansleggins! PUSS. ställ frågor, vet som inte vad man ska säga! kram <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0