Hejsan

Då så hade man slingat hår och det ser förjävligt ut, blev inte nöjd. Jag har varit hos farmor och har nu fått mina jeans som hon sytt upp. Så på måndag ska jag nog ha dom på mig! Dansuppvisning imorgon då,är väll rätt så peppad. Men jag har som ingen aning vad jag ska skriva om, men en presentation av mig ska väll dyka upp, har som inte riktigt berättat vem jag är ju! Nu ska jag hem och vara en tönt och spela tvspel ifall det inte händer något ikväll, det händer inte så mycket då jag är hos pappa, men seriöst, någon som vill hitta på något med mig någon dag? Saknar dig hjärtat! Hoppas du mår bra<3 du är en mycket bra vän och du fattar inte hur mycket du betyder för mig. Hoppas du fattar vem du är och känner dig träffad! Du är värd allt! En sjukt bra kompis. I sommar ska vi äga stan! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0