Igår! 11 maj. Min födelsedag

Hej alla,nu ska jag skriva ett litet inlägg på bloggen för att berätta lite om hur födelsedagen blev! Den blev bra,men var inte i klass med förra året då jag var i hemavan men den var ändå mycket mys!:) tack för alla presenter<3 Det började med att vi såg på bio,i taket lyser stjärnorna. Hörde hur flickorna snyftade i salen, jag grät då inte,men jag gjorde dock det första gången jag såg den. Lite tårar rann ner då. Men inte idag. Sen var det lunch och sen drog vi och hade yoga och sen grillade vi och sen var det tipsrunda och efter det prisutdelning och allsång! Sen fick jag skjuts med emelie till busstationen och vänta jag kan ju inte glömma det fina samtalet jag fick av Allis och Emelie<3 tack för att ni sjöng Några rader för mig <3 och sen åkte jag buss till stan och sen Så träffade jag folk! Sweet! Först hängde vi runt på stan sen drog vi till en park där de hade fixat en eld och brännbollssaker och efter det så fick jag väll några samtal och ett av dem var Lasse som ville att jag skulle komma hem och äta och han sjöng så fint! Sen fick jag lax,pressad potatis och hummersås! Gott! Tårtan till efterrätt var sjukt god, Och rätt så hög blev den, med björnbärsmousse och vaniljkräm! Tack mamma för att du bakade den och tack Lasse för att du lagade maten. Tack alla för en bra födelsedag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0