Lördag hos pappa

Stan idag då, tog en liten titt in på stan, jag blev medlem i hm club idag! Jag handlar rätt så mycket där så det var lika bra, det jag inhandlade idag var En sminkväska,smink,hårfärg och en kudde! Lite mys. Jag ska fylla upp mitt rum med kuddar så det kommer bli mys! Och snart så ska lilla jag få blonda slingor i håret,lite lagomt somrigt sådär. Vänta jag glömde en sak! Jag köpte även ett halsband på gina tricot som jag ska ha på examen. Mycket fint. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men iaf, förlåt Ämmäh,jag orkade inte vänta! Du får färga mitt hår en annan gång <3<3 Puss på alla, jag har sommar känslor idag och det är så varmt ute<3 Skriver snart igen<3

Kommentarer
Postat av: sussie

vad roligt att shoppa lite! :D vill också :( haha

2009-05-16 @ 11:54:46
URL: http://suszie.blogg.se/
Postat av: sussie

Haha ja visst? gott som fan! :D

2009-05-16 @ 15:33:58
URL: http://suszie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0