Skumdisco (fredag)

Skumdiscot igår ägde med Rebecka. Det började med att rebecka köpte underkläder och jag köpte hudfärgade strumpbyxor! Sen bytte vi om. Båda hade hudfärgade strumpbyxor och jag hade mitt ed hardy linne och en svartvit randig tröja medans rebecka hade ett randigt linne och ett randig tröja utanpå det hon hade även ett par nice solglasögon. När vi drog dit var det inte speciellt mycket människor och inga dansade nästan Men jag och rebecka dansade lite och sen var det några småflickor som dansade. Och allis och sofia och malou och johanna var där . Dom hoppade runt och dansade i början sen stack sofia och Allis medans malou och johanna anslöt sig till några. Medans jag och rebecka danska hade allmänt kul. Vi träffade assöta och trevliga vännäsby pojkar! Sen dansade vi massor. Och det var allmänt segt i början. Men när skummet kom det var allmänt sjukt nice.. Vi dansade och var allmänt skumma det ägde<3 Tack rebecka för chokladbollen<3 Och Tack för kvällen. Du är underbar. Puss<3 Du bäst fan. Vi måste göra om det <3 ha det bra folket puss! Bilder kommer sen(bloggar i mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0