Stan (lördag)

Lördagen ägde. Först så var jag en stund med rikki och vi åt mjukglass och sen så drog hon och det sög. Sen hittade jag amanda och sen så satt vi på sftaket och där var folk för mikaela fyller år. Grattis<3 där fanns det ben and jerrys glass som var sjukt gott<3 Sen köpte vi vattenmelon och körsbär och det var nice och vi satte oss vid älven och folk började ansluta sig till oss jag låg och solade asmycket och sen så köpte vi glass och energidryck och choklad och det var jättegott<3 Och sen träffade jag saga och towe och dom Övertalade mig att köpa solkräm. Tack. Jag vill ju inte se ut som en krabba. Och sen solade jagOch sen träffade vi mer folk typ och sen eh typ Ja,vi var stek och jag såg massa folk från min gamla skola i skellefteå. Som var typ på klassresa här i umeå. Men det var nice,ha det bra folket puss! Bilder kommer sen(bloggar i mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0