Tack för shopping och fika mamma!

Hejsan alla<3 Nu så är jag hemma efter en dag på stan,mina fötter värker sjukt mycket,ska nog ta ett par sköna skor utan klack nästa gång! Jag hann med ganska mycket idag,när jag kom hem så hade jag ett par påsar med kläder,fast jag har varit galnare , och har väll haft dubbelt så mycket påsar någon gång! Jag har både handlat vanliga kläder att ha på stan och i skolan och sen så har jag hittat kläder för examen! Som bara är en månad bort, underbart,ska vara klädd i vitt! Mycket fint kommer det att bli,hittade en sjukt söt vit klänning på gina tricot,har typ insett att dom har ändå snygga kläder! Tack Lasse och mamma för att oh betalade kläderna och tack mamma för att du följde med! Springa runt på alla dessa affärer och även hinna fika lite! Jag tog mig en chokladkaka, fast jag skulle ha tagit en morotskaka,dom är så sjukt goda.. Fast jag var sugen på choklad! (a) Och sen tog jag mig även en pralin,den var god ! Choklad/havssalt Listan på dagens inköp kommer snart! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0