tidsfördriv

Jag har:
[x] Fyllt 15
[x] Ätit kebabpizza
[x] Druckit alkohol
[x] Haft minneslucka
[ ] Varit på rave
[  ] Haft trosorna åt fel håll
[x] Fyllt 16 ( i måndags xD )
[  ] Varit i Thailand
[  ] Spytt i en bar/krog/klubb
[ ] Vari i en bar/krog/klubb
[  ] Slagits i en bar/krog/klubb
[  ] Användt falsk legg
[  ] Fyllt 18
[x] Jag har råkat knivskura mig själv
[x] Velat dö
[ ] Tattuerat mig
[x] Piercat mig
[  ] Haft ett jobb

Antingen eller:
Leggins / Jeans: jeans
Cola / Pepsi: cola
Mc donals / Max: max
Kebab / Mc donalds: kebab
Blondin / Brunett: Brunetter
Pinnsmal / Smälltjock: något mitt i mellan!
Utomlands / Sverige: Utomlands!
Lipsyl / Vaselin: Lipsyl

Under den senaste veckan har jag...
[x] Pratat i telefon
[x] Fyllt år
[ ] Druckit
[  ] Haft sex
[ ] Gråtit
[x] Skrattat
[x] Bråkat med mamma och/eller pappa
[  ] Varit på bio
[  ] Varit på en konsert
[x] Börjat skolan

I framtiden vill jag...
[x] Få barn
[x] Gifta mig
[  ] Bli punkare
[x] Bo i en villa
[x] Åka utomlands
[x] Bli känd
[  ] Bli rockare
[x] Äga en bil
[ ] Bo tillsammans med en kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0