tisdag

idag så är det tisdag  , ändå rätt så chill, är ju ledig resten av veckan, vilket äger. men imorgon så ska jag städa och det suger som fan! men iaf, idag så har jag hunnit umgås lite. och idag på svenskan så vann jag en tärning :]
men iaf, ha det så bra, vet som inte vad jag ska skriva om.. några förslag?


Dagens:

Dagens låt: kings of leon - be somebody.

Dagens frisyr:  rufsigt, lite bus sådär.

Dagens klädsel: jeans, och randig tshirt.

Dagens händelse:  vann en tärning på svenskan

Dagens planer: vill äta glass med marcus!

Dagens vill ha: sommar-regn

Dagens saknad: Matilda! <3

Dagens drog: klubbor.

Dagens finaste: Min matilda, <3 jag vill att du ska komma hit snart!

Dagens måste: läxa

Dagens dricka: mjölk.

Dagens köp: klubba.

Dagens mat: palt xD
Dagens mående: mätt


Kommentarer
Postat av: tomte m'yes :)

men orka va fusk ja har skola imorrn och med en ekorrvikarie ><

2009-05-19 @ 19:58:49
URL: http://shiningpanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0